خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان
رجبی گفت: شاهد کاهش ۵۱ درصدی آمار جرائم خشن در سطح شهرستان بوده ایم که جرائمی از قبیل سرقت مسلحانه و آدم ربایی کاهش ۱۰۰ درصدی را داشته اند.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۸۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در اولین گردهمایی شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در راستای احیاء حقوق عامه از منظر بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول قضائی که با حضور مدیران قضائی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار گردید گفت: در ده ماهه سالجاری قریب به ۲ هزار برنامه و طرح در زمینه احیا حقوق عامه در شهرستان تاکستان توسط ۳۲ دستگاه متولی اجرا از این تعداد ۱۲۵ طرح توسط دادستانی شهرستان تدوین، ابلاغ و اجرا شد.

حسین رجبی افزود: با توجه به اقدامات جامع و به موقع صورت گرفته در این حوزه خوشبختانه شاهد کاهش ۵۱ درصدی آمار جرائم خشن در سطح شهرستان بوده ایم، که جرائمی از قبیل: سرقت مسلحانه و آدم ربایی کاهش ۱۰۰ درصدی را داشته اند.

این مقام قضائی با اشاره به اجرای طرح‌های جمع آوری سلاح و پایش فضای مجازی گفت: با توجه به ابلاغ این طرح‌ها شاهد افزایش ۱۳ درصدی کشفیات اسلحه و کاهش ۷۲ درصدی بزه کلاهبرداری اینترنتی در تاکستان بوده ایم.

۱۰۱۰/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها