اجرای 400 برنامه به مناسبت دهه فجر در خوی

فرمانده سپاه خوی گفت: 400 برنامه به مناسبت دهه فجر در خوی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۹۱۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی امروز در نشست خبری، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، سپاه خوی 400 برنامه  متنوع در قالب  فضای حقیقی و مجازی تدارک دیده است.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر در حقیقت مقطع آزادی و رهایی ملت سرافراز ایران و آن بخش از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است، و در واقع  این دهه پایان چندین سال تاریکی و ظلمتی بود که با آمدن مردی از جنس نور پایان یافت.

این مسئول عنوان کرد: در آن ایام دشمنان علی الخصوص  آمریکای جنایتکار  خود را صاحب ایران می دانستند، لذا هر توطئه ای انجام دادند تا این انقلاب نوپا را از بین ببرند که ترور شخصیت ها و راه انداختن جنگ 8 ساله از جمله این توطئه ها بود، اما  غافل بودند این انقلاب به رهبری و تدبیر امام خمینی(ره) پیروز شده و با خون هزاران شهید و مدیریت  نائب برحقش امام خامنه ای تداوم می یابد .

به گفته وی هم اینک و به کوری چشم دشمنان نهال انقلاب پس از گذشت 42 سال به درخت تنومندی تبدیل شده است و با ریشه زدن در کشورهای اسلامی روز به روز در حال گسترش است.

وی افزود: شعار محوری امسال دهه فجر"انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار" است و  400برنامه حقیقی و مجازی سپاه خوی در این راستا با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرا خواهد شد.

علایی، رژه موتوری همزمان با اولین ساعات ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و فضاسازی سطح شهر، پخش سروده های انقلابی و نورافشانی را از جمله برنامه های فرهنگی اجرایی ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

وی نواختن زنگ انقلاب، برپایی جشن انقلاب، نشست های بصیرتی و جهش تولید در روستاهای هدف، برگزاری یادواره های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، همایش دوچرخه سواری، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه های کمک های مومنانه و توزیع 1500بسته معیشتی را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به همزمانی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با آغاز دهه فجر انقلاب، گفت: مراسم های جشن و بزرگداشت مقام مادر و زن، مادران آسمانی و پیوند فاطمی اهداء جهیزیه و ... را در کنار برنامه های دهه فجر به همت بسیج جامعه زنان و حوزه های مقاومت بسیج خواهران اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه خوی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال متفاوت تر از سال‌های قبل به صورت رژه خودرویی با حضور همه نیروهای نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار