خبرهای داغ:
امام جمعه کمشچه برخوار با بیان اینکه در زمان محمد رضا شاه و پدرش وزیر و وزرای ما را آمریکایی ها انتخاب می کردند، تصریح کرد: همینقدر کافی است که دیگر تصمیم گیرنده برای کشور ما آمریکایی ها نیستند!
کد خبر: ۹۳۱۶۴۶۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، امام جمعه کمشچه برخوار در مراسم گلبانگ انقلاب همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مبنای انقلاب یک مبنای عقلانی بود.

وی افزود: انقلاب از موقعی به پا می شود که جهل سراسر وجود یک جامعه یا تمدن را فرا بگیرد، آنجا نیروی عقل بروز پیدا می کند و انقلاب ایجاد می شود.

حجت الاسلام چراغی اظهار کرد: یکی از برکات خدا ایجاد انقلاب عقلانیت در جامعه بشری است؛ افراد پیامبر یا پیامبرگونه را بین مردم میفرستد تا آنها مورد آموزش، رشد و پاکیزگی قرارشان بدهد.

امام جمعه کمشچه با بیان اینکه در سال ۱۳۴۲ جرقه انقلاب بین مردم زده شد، عنوان کرد: سال ۱۳۵۷ یعنی ۱۵ سال بعد، این انقلاب به اوج و نقطه جوش خودش رسید که امروز ما زنگ آن ۴۲ سال پیش را زدیم.

وی اظهار کرد: ابتدای انقلاب ما از جانب مردم با شور و شعف بود و با هدایت عقلانی مرجعیت این راه پیموده شد و اکنون این انقلاب به شعور رسیده است.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به شبهات مطروحه در رابطه با انقلاب گفت: برخی افراد خارجی و منافقین و دشمنان کشور و انقلاب ما می گویند این انقلاب چه فایده ای داشت؟ دلار گران شد، بد حجابی زیاد شد، مشکلات اقتصادی زیاد شد؛ که در پاسخ به این سوالات باید گفت همین قدر که از زیر سلطه استکبار خارج شدیم بس است!

وی با بیان اینکه در زمان محمد رضا شاه و پدرش وزیر و وزرای ما را آمریکایی ها انتخاب می کردند، تصریح کرد: همینقدر کافی است که دیگر تصمیم گیرنده برای کشور ما آمریکایی ها نیستند! اکنون بیشتر تصمیمات و مسئولینمان را خودمان و با رأی خودمان انتخاب می کنیم.

امام جمعه کمشچه خاطر نشان کرد: انقلاب به ما آنقدر عزت و سربلندی داد که اول شخص مملکت که رهبری هستند را خودمان به صورت غیر مستقیم از طریق مجلس خبرگان رهبری انتخاب می کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه اگر شاه قرار بود کاری بکند، در ۵۷ سال که پدر و پسر حکومت داشتند می کردند، گفت: دشمن با تمام قوا بعد از انقلاب دشمنی خود را با ایران آغاز کرد و قصد فروپاشی نظام و انقلاب را دارد که باید با هوشیاری در مقابل آن ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها