حجت الاسلام طائب:

مذاکره با آمریکا سبب عقب افتادن ما در انرژی هسته‌ای شد

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه مذاکره با امریکا باعث عقب افتادن چندین ساله در انرژی هسته‌ای شد، گفت: مذاکره مجدد با آمریکا ذلت بزرگی است.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۵۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب با گرامیداشت دهه فجر در جمع مسئولان و بسیجیان شهرستان رشتخوار در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه رشتخوار، گفت: مذاکره مجدد با آمریکا در واقع نوعی ذلت است، مذاکره باوجود اجرای تعهدات ایران و بدعهدی آمریکا باعث عقب افتادن چندین ساله در بحث انرژی هسته‌ای شد بازگشت مجدد به مذاکرات به نحوی یعنی سر فرود آوردن در مقابل دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای ایران، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت حکومت انقلابی شکل‌گرفته بر پایه مردم، در اوج قدرت خود به سر می‌برد، دشمن امروز از هرروزی ناامیدتر است و در اهداف خود باوجود سکان‌داری رهبری معظم انقلاب و مردم بصیر ایران با شکست‌های سنگین مواجه شده است، امروز کسی دیگر علاقه‌ای به شنیدن توافق با آمریکا ندارد، سختی‌های زیادی را متحمل شدیم و امروز ایران اسلامی ما در اوج قدرت در آخرین قدم‌ها برای شکست نهایی دشمنان است.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه با تاکیدبر اینکه هدف انقلاب اسلامی ایران آماده‌سازی شرایط جهت اتصال این انقلاب به انقلاب امام عصر (عج) است، عنوان داشت: مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی ایران از ابتدای حیات بشریت تاکنون حکومت بر پایه مردم است، حکومت امام زمان عج نیز حکومت مردم پایه است، که انشالله انقلاب ما بااتصال به انقلاب امام زمان (عج) به هدف نهایی خود خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه راهبردی عمار همچنین با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکا، یادآور شد: آمریکا و عیادی آن اگر حتی ۵ درصد احتمال پیروزی در جنگ نظامی با ایران را می‌دادند، از هیچ تلاشی فرونمی‌گذاشتند، عدم توانی دشمن در حوزه تقابل نظامی باعث روی آوری آن‌ها به ایجاد تفرقه در داخل ایران شده است، باید هرگونه مسئله‌ای که باعث ایجاد نفاق و تفرقه در کشور می‌شود حل شود، تا انقلاب اسلامی باقدرت همواره به راه خود ادامه دهد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه اکنون وقت عقب‌نشینی نیست و باید با قدرت راه اقتدار کشور ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما روحیه دادن به مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها