امام جمعه خارگ:

پیام تبریک امام جمعه خارگ به مناسبت دهه فجر

دهه فجر ، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی ،معنویت آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.
کد خبر: ۹۳۱۶۸۹۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخارگ:حجت الاسلام والمسلمین کمالی امام جمعه جزیره خارگ طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم  فهیم جزیره خارگ تبریک گفتند.

متن پیام امام جمعه جزیره خارگ به شرح ذیل است:

این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است

امام خمینی(ره)

دهه فجر ، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی ،معنویت آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد .این ایام عزیز و فرخنده فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گران قدر و عزیز هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

انشالله بتوانیم با اطاعت محض از ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تمام مشکلات که دشمنان بر ملت ما بوجود آورده اند پیروز شده و تمدن نوین را در جهان عرضه نمایم.

گرامی می داریم یاد و خاطره عزیزانی که در جزیره خارگ با بستن شیرهای نفت پیروزی انقلاب را محقق کردند.

برخود لازم می دانم این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رهبر ملت شری ایران ، مردم و مسئولین فهیم جزیره خارگ تبریک عرض کنم.

موسی کمالی امام جمعه جزیره خارگ.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار