خبرهای داغ:

رزمایش الی بیت‌المقدس در مهاباد آغاز شد

رزمایش الی بیت‌المقدس همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن و نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در مهاباد آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۵۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد در این خصوص در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این رزمایش در طول دهه مبارک فجر در سطح شهرستان و با فرمان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

وی افزود: ارتقای امنیت پایدار محله‌ها، خدمات‌رسانی به آحاد مردم و نمایش تدبیرحکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا مهم‌ترین هدف از اجرای این رزمایش است.

به گفته وی، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج در بخش دفاعی، امنیتی، امدادی، مشارکت حداکثری بسیج در حوادث گوناگون و جلوگیری از غافلگیر شدن در جنگ سخت و نیمه سخت از دیگر اهداف این رزمایش است.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد ایجاد فضای همدلی در جامعه برای حمایت و پشتیبانی از مردم و نقش‌آفرینی اقشار رده‌های بسیج، ارتقای هم‌افزایی و هماهنگی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌های لشکری و کشوری را از دیگر هدف‌های این رزمایش اعلام کرد.

سرهنگ مودبی در آخر سخنان خود با بیان اینکه بسیج در همه محله‌ها و در حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک گوناگون دارد و امنیت را برقرار می کند، اظهار داشت: سازمان بسیج امسال تصمیم گرفت در راستای تحقق فرمان فرمانده معظم کل قوا با محور قرار دادن همه پایگاه‌های مقاومت مساجد، محله‌ها و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود ردهای بسیج، دیگر دستگاه‌ها، نهادها، اقشار و تشکل‌ها این رزمایش را اجرا کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار