خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس:

ایران اسلامی با اقتدار مقابل استکبار ایستاده است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سلماس گفت: ایران اسلامی با اقتدار مقابل ایادی استکبار جهانی ایستاده است.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۳۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام علی قلیزاده امروز در نشست روشنگری با موضوع جوان ایرانی، خودباوری و دستاوردهای انقلاب که در سالن جلسات شهید سلیمانی آموزش و پرورش به صورت پخش زنده از شبکه شاد توسط حوزه های دانش آموزی سپاه سلماس برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که هیچ کشوری اجازه تصمیم‌گیری برای سرنوشت و آینده خود را نداشت، انقلاب اسلامی محکم و مقتدر در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

وی گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات جهانی را به هم ریخت و کفه ترازو را به سمت مستضعفین تغییر داد، هیچ کس گمان نمی‌کرد امروز در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب را پشت سر می گذاریم که هیچ معادله جهانی بدون حضور و مشارکت ایران قابل حل نیست و این اعتراف مستکبران است.

 این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز هیچ نظامی در دنیا نیست که این همه علیه او کار تسلیحاتی، سیاسی، فشار اقتصادی و تحریم وجود داشته باشد، عنوان کرد: دشمنان با توسل به حربه های مختلف، در طی ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی مجموعه‌ای از توطئه ها را برای سرنگونی نظام تهیه کردند و فتنه هایی برای از بین بردن نظام به وجود آوردند.

وی افزود: اما تهدیدات دشمنان برای ملتی همچون ملت شریف ایران که خودساخته و متکی به نیرو و توان داخلی هستند، تبدیل به فرصت شد و جنگ و تهدید و اغتشاشات نه تنها اثری بر ملت نداشت، بلکه موجب پیشرفت شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات