خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛
حجت الاسلام عدالتی گفت: مهمترین ویژگی دهه فجر امسال، پیروزی و جشن ملی برای سرکوب کردن دشمن در کارزار فشار حداکثری و عبور از تهدید است.
کد خبر: ۹۳۱۸۲۰۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
 
دهه فجر امسال پیروزی برابر تهدید و تحریم هاست
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام عدالتی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در مراسم گلباران مزارشهدای الوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت:جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال در حالی برگزار می‌شود که درخت تناور انقلاب، سرافرازتر، پویاتر و با نشاط‌تر از همیشه است و شعار‌های انقلاب اسلامی همچنان محور کانونی و قوام بخش به هویت جامعه ایرانی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز افزود:، اما مهمترین ویژگی دهه فجر امسال، پیروزی و جشن ملی برای سرکوب کردن دشمن در کارزار فشار حداکثری و عبور از تهدید است. آن‌هایی که چشمان خود را برای فروپاشی نظام تیز و دل‌های خود را صابون زده بودند امروز مغموم‌تر از همیشه آمدن بهار پیروزی و رخت بربستن زمستان فشار حداکثری و روسیاهی امثال ترامپ، بولتن، نتانیاهو و بن سلمان را نظاره‌گر هستند.

عدالتی تصریح کرد: چله دوم انقلاب اسلامی، چله قوی شدن است. ما هیچ راهی جز قوی شدن نداریم. تنها قوی بودن ایران و قرار گرفتن ما در قله‌های سیاسی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و دفاعی است که می‌تواند برای ساکنین این مرز و بوم آسایش، پیشرفت و رفاه را به ارمغان آورد.

وی عنوان کرد: در آستانه قرن ۱۴ هجری شمسی ما همچنان استوار، ایستاده‌ایم و یکی پس از دیگری چالش‌ها، سختی‌ها و بحران‌ها را کنار می‌زنیم. مسیر طولانی است، اما افق دستیابی به گنج افتخار، رنج این راه صعب و عبور از گردنه‌های پرپیچ و خم را برما گوارا می‌کند.
ایشان خاطرنشان کرد: آنچه شیرینی و حلاوت جشن ملی چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را دوچندان کرده است احساس پیروزی در برابر تهدید، تحریم و فشارحداکثری توامان از سوی جبهه استکبار است. قطعا دولت جدید آمریکا نیز چاره‌ای ندارد که در برابر قدرت ملی ایرانیان کرنش کند.

عدالتی تصریح کرد: حرف آخر اینکه انقلاب اسلامی در تمامی طول حیات خود دو رکن کلیدی داشته و آن رهبری و مردم بوده است. باید مراقب وسوسه خناسان و توطئه مکاران باشیم که همانا هدف اصلی آن‌ها تضعیف جایگاه رهبری و نقش‌آفرینی مردم است.  

وی افزود: یاد شهدا، امام شهدا و همه آن‌هایی که در این چهل و دو سال برای عزت و سربلندی ایران اسلامی هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند گرامی می‌داریم و بر سیدالشهدای محور مقاومت قاسم سلیمانی که همیشه سرباز این انقلاب بود، درود می‌فرستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها