خبرهای داغ:
جانشین حوزه عفاف سپاه خوی گفت: زنان مسلمان در تمام صحنه ها حضور دارند و به صراحت می‌توان بانوی اسلام را بانوی مروج سبک فاطمی در جامعه معرفی کرد.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۴۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، خواهر اسماعیل لو امروز در جمع بانوان روستای قره شعبان این شهرستان با اشاره به سخن گهربار حضرت امام که فرمودند «از دامن زن مرد به معراج می رسد»، اظهار کرد: زنان پاک دامن انسان‌های فرهیخته و ولایی را تربیت می کنند که همین انسان‌ها بیرق اسلام را برافراشته نگه می دارند تا به صاحب برحقش برسانند.

وی افزود: زنان مسلمان ما باید در تربیت فرزندان سالم و همسر داریٰ، حضور در صحنه های جامعه، ولایت مداری و ... از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند.

این مسئول بانوی بزرگ اسلام را الگوی عملی برای زنان عالم دانست و تصریح کرد: ایشان نه تنها حجت خدا بر روی زمین هستند، بلکه پیشوایان معصوم (علیهم السلام) هر کدام ایشان را حجت خود دانسته و در رفتار و گفتار از این بانوی باعظمت تاسی می گرفتند.

اسماعیل لو در ادامه با اشاره به همسرداری حضرت زهرا(س) و الگو برداری زنان ما از ایشان، گفت: یک زن دانا باید به احساسات همسرش اهمیت بدهد و اعمال و رفتار خود را با توجه به این روحیات تنظیم کند‌.

وی مهمترین آفت زندگی مشترک را توجه به عیب‌های طرف مقابل و عدم توجه به نقاط قوت فرد دانست و ادامه داد: زنان جامعه باید با توجه به نقاط قوت زندگی مشترک سعی کنند زندگی شیرین‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات