خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام) و به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری با موضوع حال و هوای دهه مبارک فجر باسخنرانی حجت الاسلام حاج آقا لک زایی در ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۳۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حوزه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام) به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری با سخنرانی حجت الاسلام لک زایی و با حضور مربیان بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد برگزار نمود. ایشان دربیانات خود به دهه مبارک فجر وبرنامه های مفید و کاربردی که متناسب با این ایام و با توجه به شیوع ویروس کرونا وضرورت پرداختن به بحث فضای مجازی و استفاده از این ظرفیت در برگزاری این برنامه ها تاکید داشتند.

وی در ادامه سخنان خود به ویژگی های شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و راه و روش وهمچنین نحوه ورود ایشان به وطن و وضعیت آن زمان نکاتی را بیان نمودند.

ایشان درپایان درجمع مربیان بسیجی ضمن تاکید بر اهمیت یوم الله روز ۲۲بهمن ماه، بر باشکوه برگزار نمودن این روزبزرگ واستفاده از ظرفیت های فضای مجازی وحضور پرشور و حماسی مردم  تاکید نموده  و هم  اینکه مسئولان نیز باید مردم را به حضورپرشور وحماسی دراین عرصه تشویق کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها