خبرهای داغ:
شاهرود_با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه با خانواده شهید انقلاب محمدمهدی کریمی در روستای خانخودی و خانواده شهید محمدرضاعجمی از شهدای روستای قلعه بالا دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۴۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و هیأت همراه با خانواده شهید انقلاب محمدمهدی کریمی در روستای خانخودی و خانواده شهید محمدرضاعجمی از شهدای روستای قلعه بالا دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار‌ها که فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات مالک اشتر بیارجمند نیز حضور داشتند، از مادر شهدا تجلیل گردید.
همچنین فرمانده حوزه سرکشی و توجیه گشت‌های رضویون پایگاه شهید محلاتی و دیدار با فرمانده پایگاه روستای احمداباد و فرمانده پاسگاه انتظامی این شهر را انجام دادند.
نشست هم اندیشی بین فرمانده حوزه مالک اشتر بیارجمند، بسیجیان پایگاه شهید مفتح و فرمانده پاسگاه انتظامی روستای زمان اباد انجام پذیرفت.
همچنین محفل انس با قرآن و جشن دهه فجر و اهدای جوایز مسابقات فضای مجازی در روستای احمدآباد با حضور فرمانده و جانشین حوزه و قاری ممتاز کشوری حجت‌الاسلام جوانشیر برگزار شد.
ایست و بازرسی بسیجیان پایگاه شهید مفتح روستای زمان آباد با همکاری پاسگاه انتظامی این روستا و فرمانده حوزه در جاده اصلی این روستا در راستای رزمایش سردار سلیمانی برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها