مسئول بسیج سازندگی استان درگفتگو با بسیج عنوان کرد:
مسئول بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از تداوم برنامه های محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۰۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ادامه برنامه های محرومیت زدایی و همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح۳۰ واحد مسکن مددجویی و همچنین بهره برداری از  ۷۲ واحد مسکن بازسازی شده را در دستور کار داریم.

فولادی افزود: ۴۸ پروژه محرومیت زدایی شامل  آبرسانی کشاوری و شرب، جاده، ساخت پل، مجتمع ورزشی از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح  3 کارگاه اشتغالزایی، هماهنگی و پیگیری تهیه و توزیع  ۲۰۰۰ هزار جهیزیه با مشارکت قرارگاه امام رضا علیه السلام  به زوج های جوان  نیازمند در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری، اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی و تقدیم 40 هزار  بسته بهداشتی، اهدای 1400 بسته لوازم التحریر و تبلت به دانش آموزان نیازمند از دیگر برنامه های محرومیت زدایی در دهه فجر امسال است که با همت خیران و گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام اجرا می شود.

وی، همچنین گفت: در راستای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مبارزه با کرونا نیز، علاوه بر تجلیل از کادر بهداشت و درمان،  اهدای ۲۰۰۰ هزار بسته معیشتی داشیم و همچنین گروه های جهادی پزشکی به مناطق محروم اعزام شدند.

ارسال نظرات