به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه صورت گرفت؛
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به همراه معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین و رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به دیدار خانواده معزز شهید "حبیب اله نجیب" رفتند.
کد خبر: ۹۳۲۰۶۴۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به همراه معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین استان و رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه استان ایلام ضمن حضور در مزار شهدای گمنام بهشت رضای شهر ایلام ، به دیدار خانواده معزز شهید "حبیب اله نجیب" رفتند.

در این دیدار"غلامرضا ابدالی" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و خانواده شهدا نمونه واقعی صبر و ایستادگی هستند و فرزندانی را پرورش دادند که مدافع اسلام و انقلاب شدند.

وی افزود: پدران و مادران شهدا همه امید زندگی خود را به جبهه فرستادند و همه ما مدیون خون شهدا و صبر مادران و همسران آنها هستیم و کاری نکنیم که این عزیزان از ما ناامید شوند.

در این دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین استان نیز با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا سند افتخار این ملت هستند، گفت: والدین شهدا حق بزرگی برگردن مسئولان دارند، آن‌ها اسوه‌های صبر، استقامت و سرمایه های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند.

سرهنگ "نصرالهی" هدف از این دیدار‌ها را قدردانی از صبر خانواده شهدا و ادای احترام به آنان دانست و گفت: ملاقات و تکریم آنان باید در جامعه نهادینه شود.

شهید حبیب اله نجیب در سال 1368 به مقام رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظرات