پیام تبریک روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع) به مناسبت فراررسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

پیام تبریک روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به مناسبت فراررسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: ۹۳۲۰۶۴۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، متن پیام تبریک روابط عمومی سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام به مناسبت فراررسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی  به شرح ذیل می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱)

یوم الله ۲۲ بهمن و طلوع خورشید انقلاب اسلامی؛ سالروز استقرار نظام مقدس و پر برکت اسلامی و یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت قهرمان و شهید پرور ایران در مسیر دستیابی به استقلال، آزادی و برپایی نظام مقدس اسلامی است. جوشش غرور آفرینی که امید و خودباوری را در بطن جامعه زندگی بخشید و الگویی عملی و الهام بخش را برای آزادیخواهان عالم به ارمغان آورد.

سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  مفتخر است که در پرتو انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) حضرت امام خامنه‌ای عزیز، و با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در طول بیش از چهار دهه گذشته کارنامه درخشانی مشحون ازحماسه های ماندگار در خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسعه امنیت پایدار ، محرومیت زدایی ، اجرای طرحهای عمرانی و آبادانی در روستاها و نقاط محروم ، اشتغالزایی و اقتصادمقا ومتی ، جهاد علمی و فناوری ، تعمیق معنویت و گسترش فرهنگ بسیج ، مبارزه با کرونا ، کمک مومنانه ، و سایر عرصه های مورد نیاز مردم نقاط عطف زرینی را در تاریخ پر افتخار استان ایلام ثبت نماید.

امروز به لطف الهی و دعای خیر خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، ایثارگران ، آزادگان و حمایت بی دریغ مردم غیور و شجاع استان ایلام، پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین(ع) به عنوان نیرویی جهادگر و راهبردی در مقابله با بحران ها و مشکلات اجتماعی، امنیتی ، نظامی و جنگ نرم ، قدرت آفرین، ارزش محور ، ولایتمدار و پادر رکاب ، در دفاع از ارزشها و آرمان‌های بلند امام راحل (ره)منویات رهبری (مدظله العالی) و دستاورد‌های این انقلاب متعهدانه، آگاهانه و غیر تمندانه ایفای نقش می کنند.

سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام ضمن تبریک این ایام الله فرخنده به آحاد مردم شریف استان ایلام بویژه پاسداران و اقشار مختلف بسیج ، توفیق و سعادت حفظ این میراث ارزشمند و اتصال این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) و سربازی در زیر لوای حضرتش را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید.

ارسال نظرات