خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

ولایتمداری، عامل مهم پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است/راهیان نور، یک دانشگاه است

حجت الاسلام معبودی گفت: رزمندگان دفاع مقدس پشت ولایت را خالی نکردند و ما تا زمانی که پیرو امام و ولایت‌ایم پیروز هر میدانی هستیم.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۸۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین افتتاحیه راهیان نور مجازی بسیج دانش آموزی استان قزوین با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزی بیان کرد: در راهیان نور با انسان‌های والایی آشنا می‌شویم که جزو مقربین الهی بودند. سفر معنوی راهیان نور یک دانشگاه است و یکی از اتفاقات خیلی مهمی که در دفاع مقدس افتاد تبلور نصرت و وعده الهی در یاری مومنان است که نباید این اتفاق مهم فراموش شود و این وعده خداوند است که مومنان را کمک کند و ما در راهیان نور این وعده خدا را باچشم می‌بینیم.

ولایتمداری، عامل مهم پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است/راهیان نور، یک دانشگاه است
وی با اشاره به این موضوع که کدام نیروی قدرتمند موجب پیروزی ما در جنگ شد، گفت: در مقابل یک قدرت جهانی که تمرکز زیادی بر عملکرد صدام داشت، جنگ بر ما تحمیل شد و فقط یاری و توان خداوند است که ما را پیروز کرد، چون وعده الهی حق است و ما وعده الهی را در برابر یک استکبار بزرگ دیدیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امروز جانبازان شیمیایی ما از مواد شیمیایی کشور آلمان که صدام از ان علیه ما استفاده کرد رنج می‌برند و یا توسط هواپیما‌های اجاره‌ای فرانسوی بر سر هموطنان مظلوم بمب می‌ریخت و فقط نصرت الهی ما را نجات داد.
 
ولایتمداری، عامل مهم پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است/راهیان نور، یک دانشگاه است

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: در راهیان نور اتصال امت با امام بسیار قوی بود و رزمندگان با سخن امام عملیات می‌کردند و گوش به فرمان ولایت بودند.
 
وقتی امام راحل قطعنامه را قبول کردند وقتی پیام امام را از رادیو شنیدیم که ایشان فرمودند: من جام زهر را بالا کشیدم و با بیان این جمله رزمندگان با همه وجود گریه می‌کردند، اما مانند دوران امام علی نبودند که پشت ولایت را خالی کنند و ما تا زمانی که پیرو امام و ولایت هستیم پیروز هر میدانی هستیم.

حجت الاسلام معبودی گفت: راهیان نور برای یاد آوری پای کار بودن ملت ما است و ملت ما مردم با فرهنگ و با عزتی هستند و ما نباید دست بسوی کسانی دراز کنیم که قصد دارند عزت ما را لگدمال کنند.

۱۰۱۲/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها