خبرهای داغ:
مسوول بسیج علمی و پژوهشی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

کسب۳ رتبه برتر توسط بسیج علمی پژوهشی استان قزوین در جشنواره جهادگران علم و فناوری کشور

برزگر با اشاره به کسب رتبه برتر مراکز هدایت تحقیقات و رشد خلاقیت بسیج علمی گفت: همچنین محمد حسین محمدی الموتی نخبه بسیجی قزوینی نیز که موفق به ساخت کنترلر جرثقیل شده بود، بعنوان نخبه برتر کشور معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۱۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

 

مهدی برزگر مسوول بسیج علمی و پژوهشی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سطح ملی برگزار شد بیان کرد: این جشنواره از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در سازمان بسیج مستضعفین در تهران برگزار شد که ۳۲ استان با طرح های برتر منتخب در این جشنواره حضور داشتند.

وی گفت: مجموعا ۱۶۰ طرح از کل کشور در این جشنواره حضور داشتند که از استان قزوین ۱۰ طرح برای حضور در جشنواره برگزیده شد و در معرض نمایش قرار گرفت.

برزگر با اشاره به موضوع مقابله با کرونا و اقدامات بسیج علمی استان قزوین عنوان کرد: استان قزوین جزو استان های پیشتاز کشور بود که هم در حوزه ماسک که گاهی تولید ۸ هزار ماسک در روز و در حوزه تولید محلول، تا ۴۰ هزار لیتر و گاهی ۱۰۰ هزار لیتر در هفته را داشتیم، فعالیت داشت که این اقدامات بسیجیان حوزه علمی استان، موجب شد تا قزوین جزو چهار استان برتر کشور معرفی شده و مورد تجلیل قرار گیرد.

وی افزود: استان قزوین نیز در این جشنواره دارای ۱۰ غرفه مجزا بود که مورد بازدید سردار سلیمانی، سردار سلامی، سردار مهدی نژاد و سایر مسوولان کشوری قرار گرفت.

مسوول بسیج علمی و پژوهشی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به کسب افتخارات استان قزوین در این جشنواره تصریح کرد: مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات فنی، تجربی و کاربردی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان و مرکز رشد خلاقیت و نوآوری مکاترونیک شهید حسن پور سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه استان موفق به کسب رتبه برتر کشور شدند.

برزگر اضافه کرد: همچنین محمد حسین محمدی الموتی نخبه بسیجی قزوینی نیز که موفق به ساخت کنترلر جرثقیل شده بود، بعنوان نخبه برتر کشور معرفی شد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها