خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم خبر داد:

فعالیت ۱۱۲ گروه جهادی در بسیج طلاب و روحانیون استان قم

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از فعالیت ۱۱۲ گروه جهادی تحت اشراف این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۱۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از این تعداد، بیش از ۹۰ گروه در سامانه اطلس جهادی ثبت شده اند و اطلاعات و مشخصات بقیه نیز به زودی در این سامانه ثبت می‌گردد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۳۳ گروه جهادی خواهران در سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گفت: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر اعم از برادران و خواهران در ۱۱۲ گروه جهادی این سازمان در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی به فعالیت می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بیان داشت: به لطف الهی و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، گروه‌های جهادی بسیج طلاب قم در سال جاری و در راستای مقابله با ویروس نحس کرونا و همچنین رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه بسیار خوش درخشیدند و این فعالیت‌ها مورد تجلیل رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع عظام تقلید و نیز آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه قرار گرفته است.

وی همچنین از برنامه ریزی و اهتمام این سازمان جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری در یکی از بیانات خویش تأکید می‌فرمایند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم و لذا اهمیت و ضرورت عنایت به مقوله فعالیت‌های جهادی برای رشد و تعالی ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار