خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:

جوانان از معنویت ماه رجب غافل نشوند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: جوانان از معنویت نهفته در ماه رجب غافل نشوند.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۶۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در جلسه شورای فرماندهی سپاه سلماس با تأکید بر اینکه ایام رجب‌المرجب را باید دریابیم، اظهار کرد: ویژگی ممتازی که ماه رجب دارد؛ دعاهای فراوان، متنوع و فوق‌العاده جذاب وارد شده در این ماه است.

وی با اشاره به دعای وارد شده در این ماه از ناحیه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، تصریح کرد: بنابراین یکی از بهترین استفاده‌هایی که می‌توان برای آمادگی روحی، معنوی و شفافیت باطنی انجام داد، این است که انسان با این دعاها انس بگیرد و از این مضامین با توجه بهره‌مند شود.

رضایی اظهار کرد: اهمیت روزه در ماه رجب به اندازه‌ای است که برای آن جایگزین تعریف شده است؛ افرادی که توان روزه گرفتن ندارند بتوانند با صدقه و یا ذکر مخصوص آن را جبران کنند.

وی بیان کرد: دومین برنامه حالت استغفاری است که به کرات در این ماه بر آن تأکید شده است که نوعی مانع‌زادیی از فکر، ذهن، شخصیت، رفتار و عمل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس تأکید کرد: ماه رجب، ماه زیبایی است به گونه‌ای که از لحاظ باطنی و ملکوتی جذاب، پرنور و فوق‌العاده زیبا برای برقراری ارتباط با حضرت حق است و امیدواریم در این ماه این لطف شامل حال همه ما شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات