کتاب خوانی از دوران کودکی در خانواده‌ها نهادینه شود

شاهرود_رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: کتاب خوانی از دوران کودکی در خانواده‌ها نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۴۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کتاب خوانی از دوران کودکی در خانواده‌ها نهادیه شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این نشست که با هدف بررسی و انجام فعالیت‌های مشترک فرهنگی و هنری از جمله موضوع مروجان کتاب تشکیل شده بود بر اهمیت اجرای برنامه‌های موثر و تاثیرگذار و همچنین پرنشاط تأکید کرد.
رضا مهدیان، ضمن اشاره به اهمیت دوران کودکی در زندگی انسان گفت‌: در حقیقت آینده هر ملت بستگی به چگونگی رشد و تعالی کودکان و نوجوانان دارد.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: اینکه گفته می‌شود کودکان امروز مدیران فردای کشورند سخنی حکمت‌آمیز است و بر همین مبنا هر میزان هزینه برای سلامت، رفاه، آموزش، تأمین اجتماعی و تربیت این بخش از جمعیت صورت گیرد در واقع نوعی سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: کتاب خوانی از دوران کودکی در خانواده‌ها نهادینه شود.
در این نشست ملیحه آقاحسینی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شاهرود با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از طریق این کانون به خانواده‌ها بخصوص کودکان گفت: خوشبختانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سایه حمایت‌های دولت و مردم متولی انتقال فرهنگ‌های هنری، علمی، ادبی و مذهبی می‌باشد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شاهرود اظهار کرد: در این هفته اجرای نشست و برنامه‌های کتابخوانی، قصه‌گویی، معرفی فرهنگنامه، بازی‌های بومی و سرگرمی‌های هنری، کتابشناسی‌های موضوعی، تور مجازی و ... برای کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و علاقمندان به ادبیات کودک، از سوی این کانون برنامه‌ریزی برگزار شد.
در پایان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی تجلیل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار