مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: در حال حاضر ۶۰۰ راه روستایی استان به دلیل شدت بارش برف مسدود شده است، ضمن اینکه برق ۱۱۰ روستا نیز قطع است.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۶۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی امروز در  جمع خبرنگاران با اشاره به بارش برف و باران در استان اظهار کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان جهت امدادرسانی و کمک به در راه‌ماندگان آماده‌باش هستند.

وی گفت: شب گذشته نیروهای امدادرسانی مشغول خدمت در ۲ منطقه «گشور» و «گاماسیاب» بودند و مشکلات اسکان و رهاسازی شهروندان را در این نقاط حل کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه از صبح امروز بارش برف در شهرهای شمالی استان شروع شده، گفت: اگرچه تاکنون گزارشی مبنی بر وجود حادثه در نقاط برف‌خیز اعلام نشده، اما اکیپ‌های جمعیت هلال‌احمر در آمادگی کامل برای امدادرسانی هستند.

رضایی بیان داشت: پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت در محورهای اصلی و فرعی استان نیز مستقر هستند و در صورت بروز حادثه و یا اعلام نیاز در محل موردنظر برای کمک حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به استقرار نیروهای بیشتر در مناطق برف‌خیز استان همانند شول‌آباد الیگودرز، گفت: گزارشی از انسداد مسیر اعلام نشده، اما به پایگاه‌های شاپورآباد و شول‌آباد فراخوان و آماده‌باش کامل داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات