خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ؛

دشمن به موازات تحریم ها ، تحریف را هم دنبال می کند

دشمن به موازات تحریم ها ، تحریف را هم دنبال می کند تا با مجموعه ای از اقدامات ، فکر و ذهن و ادراک جامعه را به گونه ای شکل دهد که نسبت به انقلاب و اسلام ناب تنفر ایجاد شود و اگر ما غفلت کنیم این کار محقق می شود.
کد خبر: ۹۳۲۲۵۳۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ، روز گذشته سردار جوانی در همایش ائمه جمعه و جماعات شرق شهرستان اصفهان در حوزه علمیه امام هادی علیه السلام شهر هرند گفت : فلسفه روحانیت ، مساجد و نهاد ها و ... دفاع از اسلام است همانطور که سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی فرمود ؛ امروز تنها راه دفاع از اسلام ، دفاع از ولی فقیه است . چرا این حرف را می زند ؟؟؟ وقتی پرچم اسلام با انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمد آن ابرمرد تاریخ ( امام خمینی (ره) ) فرمود حفظ انقلاب از اوجب واجبات است . در دهه اول انقلاب امام راحل و بعد از آن تا کنون امام حاضر این پرچم را در مقابل هجمه ها برافراشته اند .

وی افزود : سردار سلیمانی حق ولایت را ادا کرد و در دفاع از خیمه ولایت و نصرت ولی از درک وفهم ومعرفت تا تبلیغ و در صحنه عمل چیزی کم نگذاشت و مبنای سربازی خود را اینگونه بیان می کند : برادران و خواهرانم! جهان اسلام پیوسته نیازمند رهبری است؛ رهبری متصل به و منصوب شرعی و فقهی معصوم. خوب می‌دانید منزّه‌ترین عالِم دین که جهان را تکان داد اسلام را احیا کرد، یعنی خمینی بزرگ و پاک ما، ولایت فقیه را تنها نسخه نجات‌بخش این امت قرار داد؛ لذا چه شما که به‌عنوان شیعه به آن اعتقاد دینی دارید و چه شما به‌عنوان سنّی اعتقاد عقلی دارید، بدانید [باید] به‌دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید. خیمه، خیمه رسول‌الله است. اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی، آتش زدن و ویران کردن این خیمه است، دور آن بچرخید. والله والله والله این خیمه اگر آسیب دید، بیت الله الحرام و مدینه حرم رسول الله و نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی‌ماند؛ قرآن آسیب می‌بیند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت : سردار حاج قاسم سلیمانی چهل سال از مکتب امام و رهبری دفاع کرد و با این دفاع بهترین تبیین و تبلیغ را از انقلاب کرد .

سردار جوانی خطاب به ائمه جمعه و جماعات گفت : عزیزان امروز مسئولیتی دارید در جبهه ای به مراتب مهم تر از جبهه ای که حاج قاسم سلیمانی در آن راهبردها ، سیاست ها و توطئه هایی که جبهه دشمن در مقابل انقلاب دارد را دفع کرد و سپاه از17 سپتامر بیش از 20 توطئه را علیه نظام دفع کرده .

وی افزود : از منظر آمریکا ؛ ایران کلید فتح منطقه است و راه سلطه بر جهان از ایران میگذرد. دشمن به موازات تحریم ها ، تحریف را هم دنبال می کند تا با مجموعه ای از اقدامات ، فکر و ذهن و ادراک جامعه را به گونه ای شکل دهد که نسبت به انقلاب و اسلام ناب تنفر ایجاد شود و اگر ما غفلت کنیم این کار محقق می شود.

سردار جوانی گفت : دشمن در تلاش است تصویر سازی غلط و منفی از جبهه حق بکند و اگر این تصویرسازی قبول شد با همان نگاهی که حضرت علی علیه السلام تنها ماند یا امام حسین علیه السلام را تحریف کردند و گفتند ریختن خون امام حسین علیه السلام واجب است چون عامل تفرقه بین امت است، اینجاست که باتصویرسازی غلط دشمن ، محور وحدت می شود عامل تفرقه و امروز هم امام خمینی (ره) را باعث شروع جنگ می دانند و مقام معظم رهبری را عامل مشکلات کنونی جامعه معرفی می کنند.

وی افزود : جنگ شناختی را جدی بگیرید ، ما باید این صحنه شرایط کنونی و رویکردها رابشناسیم و اینجا هم فوت و فن خود را دارد. امروز لشگری که پیش ازهمه باید ورود داشته باشد علما و روحانیون هستند و میدان هم درتهران و اصفهان و ... نیست بلکه در همه جا تا آخرین روستا و منطقه دسترسی هست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار