به همت بسیج دانشجویی استان ایلام در راستای تحقق منویات امامین انقلاب و روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی، قرارگاه بصیر جهت نقش آفرینی دانشجویان در انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۷۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزار بسییج، به همت بسیج دانشجویی استان ایلام در راستای تحقق منویات امامین انقلاب و روی کار آمدن دولت جوان حزب‌اللهی، قرارگاه بصیر جهت نقش آفرینی دانشجویان در انتخابات ۱۴۰۰ تشکیل شد.

اولین جلسه قرارگاه بصیر در سالن جلسات سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام برگزار شد.

 در این جلسه صدرا آرامش معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: جنبش دانشجویی در عرصه های مختلف مبارزاتی قبل و بعد انقلاب توانسته است عاملی تاثیر گذار در تغییر معادلات کشور باشد.

 وی با اشاره به منظومه فکری امامین انقلاب اظهار کرد: با رجوع به منظومه فکری امامین انقلاب، انتظاراتی چون آرمان خواهی، عدالت خواهی، گفتمان سازی شعائر انقلاب اسلامی و مطالبه گری جهت به وقوع پیوستن آنها و اخیرا زمینه سازی جهت روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی دیده می شود که نشان از اهمیت این قشر دارد.

 وی افزود: بسیج دانشجویی با پرچم داری دانشجویان انقلابی که جریانی مورد تایید و برآمده از اندیشه معمار کبیر انقلاب است در راستای تحقق این منویات بر آن شد قرارگاه بصیر را به منظور ایجاد حرکت منظبت و معقول به دور از بازی های سیاسی جهت نقش آفرینی دانشجویان در انتخابات پیش رو تشکیل دهد.

 وی به تشریح قرارگاه پرداخت و گفت: در این قراگاه کمیته هایی از جمله تولید محتوای تخصصی، روشنگری و تبیین، مطالبه گری تخصصی، نقش آفرینی در فضای مجازی و... ترسیم شده است که میتواند زمینه را جهت روشنگری و بصیرت افزایی جامعه، ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت مردمی در انتخابات فراهم سازد.

 صدرا آرامش گفت: لازم به ذکر است بسیج دانشجویی بنا به تاکید مقام معظم رهبری کما فی السابق از معرفی مصداق در جریان انتخابات خودداری میکند، که البته این موضوع نافی ارائه و معرفی شاخص های انتخاب اصلح به مردم، که دولت جوان حزب اللهی در ان مفهوم پیدا میکند، نیست.

 معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی در پایان از تمامی مسئولین استانی مرتبط با این امر از جمله رؤسای محترم دانشگاه های استان ایلام خواستار حمایت از بسیج دانشجویی در راه رسیدن به این اهداف مهم شد، که حقا راه علاج کشور روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی است و آینده روشن در انتظار جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

 

                                                                                              
ارسال نظرات