گروه جهادی شهید باکری حوزه مقاومت بسیج شهید عباسی بیجنوند؛

ساخت مسکن برای محرومین ادامه دارد

ساخت مسکن برای محرومین گروه جهادی شهید باکری حوزه مقاومت بسیج شهید عباسی بیجنوند ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۷۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،گروه جهادی شهید باکری پایگاه مقاومت شباب حوزه مقاومت بسیج شهید عباسی بیجنوند در یک اقدام خیر خواهانه وجهادی اقدام به کمک به محرومین وخدمات رسانی به روستائیان از جمله ساخت منازل مسکونی در داخل شهرک شباب می نمایند. 

 بنا به اظهارات فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسی بیجنوند سرگرد فرزاد ملکی ضمن تاکید بر ادامه فعالیت گروه جهادی شهید باکری شباب مبنی بر خدمات رسانی این بار در قالب ساخت مسکن برای محرومین وخانواده های بی بضاعت با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) نموده است .
 
ایشان در ادامه افزود :فلسفه وجودی گروه های جهادی در مجموع فعالیت های خیر خواهانه وجهادی بوده، که به صورت خودجوش و خداپسندانه بدون هیچ گونه چشمداشتی وفقط جهت رضای خداوند متعال به انجام خدمت ادامه می دهند.
 
وی ادامه داد: در هر مکان وهر زمانی که نیاز باشد آماده به کار بوده و در زمان بحرانها که مردم در مضیقه قرار دارند، اعضای این گروهها منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه مدظله العالی را مبنی بر کمک به محرومین را جامه عمل می پوشانند ودر کارهای جهادی به قسمت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول کمک می کنند.
ارسال نظرات