خبرهای داغ:

اولین جشنواره قرآن و عترت بسیج برگزار می شود

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اولین جشنواره قرآن و عترت بسیج در 10 رشته تخصصی برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۸۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام طوسی مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حضرت آقا حفظه الله می فرمایند:جهت گیری همه فعالیت های قرآنی باید به سمت ظهور و بروز عملی آموزه ها و دستورات قرآنی در جامعه و رفتار های فردی و جمعی باشد و این هدف جز با آشنایی صحیح آحاد جامعه با مفاهیم و معانی قرآن و هدایت پژوهشهای قرآنی در این مسیر امکان پذیر نیست.

وی افزود: از طرفی با عنایت به جایگاه عظیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در کنار قرآن و توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکیدات فراوان در موضوع معنویت و اخلاق، دعا و تدبر در قرآن که کلید فهم معارف قرآنی است، باعث شد که دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان اولین جشنواره قرآن و عترت بسیج را در 10 رشته تخصصی ویژه برادران و خواهران زیر 16 سال و بالای 16 سال برنامه ریزی نماید.

او ادامه داد: امید است که انشاالله با این اقدام گامی موثر در راستای گسترش و فهم معارف قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برداشته شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها