خبرهای داغ:
سردار غلامرضا سلیمانی:

گروه‌های جهادی وارد مناطق زلزله زده شده اند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که گروه‌های جهادی وارد مناطق زلزله زده شده اند، گفت: ما آمادگی این را داریم که نیرو‌های جهادی را از سایر استان‌ها به این مناطق اعزام کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۰۱۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با شبکه خبر، اظهار داشت: پس از زلزله شهر به ۹ قسمت تقسیم شد و ۹ گروه برای کمک رسانی به مردم شهر سی سخت اعزام شدند. نیاز‌های مردم طبقه بندی شده و به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

سردار سلیمانی از احداث یک واحد آشپزخانه در مناطق زلزله زده با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر خبر داد و افزود: غذای گرم بین خانواده‌هایی که مشکل طبخ غذا دارند توزیع می‌شود. بسته‌های معیشتی نیز به دست زلزله زدگان خواهد رسید.

سردار سلیمانی ضمن اعلام آمادگی بسیج برای کمک رسانی به زلزله زدگان در زمینه‌های آوار برداری و خاکبرداری و تعمیرات خانه‌ها و واحد‌های تجاری آسیب دیده زلزله زدگان، اظهار داشت: دستگاه‌های بنیاد توسعه و دستگاه‌های بسیج و سپاه از جمله لشکر فتح وارد مناطق زلزله زده شده است. جهت بازسازی و احداث هر واحدی، آوار برداری و خاکبرداری آن واحد سریعا توسط بسیج انجام خواهد شد.
 
وی با بیان این که گروه‌های جهادی وارد مناطق زلزله زده شده اند، افزود: ما آمادگی این را داریم که نیرو‌های جهادی را از سایر استان‌ها به این مناطق اعزام کنیم. استان‌های هم جوار نیز ماموریت پیدا کرده اند که تا آخرین مراحل رفع نیاز مردم آسیب دیده در کنار مردم باشند.

سردار غلامرضا سلیمانی در ادامه افزود: ما در زمینه احداث نیز اعلام آمادگی کرده ایم. این اقدامات باید با هماهنگی مسئولین و رضایت مردم آسیب دیده انجام شود.

سلیمانی با اشاره به مشارکت بسیج در ترمیم آسیب‌ها و تعمیرات منازل و باغ‌های زلزله زدگان اظهار داشت: بسیج کشاورزی از باغات آسیب دیدگان سرکشی خواهد کرد و اقدامات لازم در جهت ترمیم شبکه‌های آبرسانی و چاه‌ها را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: سایر کمبود‌ها نظیر نیاز‌های دارویی برای بیماران خاص یا صعب العلاج توسط بسیج رفع و رجوع خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار