فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد:

ولایت از دین محافظت می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد بیان داشت: ولایت همانند حصاری است که از دین محافظت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۵۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار گرایلی در جمع فرماندهان پایگاه‌های سپاه ناحیه عمار ضمن تبیین اوضاع کنونی به شبهاتی که در جامعه مطرح می‌شود اشاره کرد و افزود: با حضور سردار سلیمانی و شهادت ایشان ما قدرت اول منطقه‌ای شدیم و حرفی برای گفتن داریم.

وی گفت: ایدوئولوژی و مکتب قاسم سلیمانی به سراسر دنیا کشیده شده است و این از ایران آغاز شده است.

وی با اشاره به گذشته تاریخ اسلام بیان کرد: در جنگ صفین دشمنان عمود خیمه اسلام را هدف قرار دادند و امروز هم ولایت را مورد هدف قرار دادند. ما باید از تاریخ عبرت بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه عمار خاطرنشان کرد: ما در منطقه ابهت آمریکا را شکستیم و وهابیت را به اضمحلال رساندیم. دشمنان متوجه حضور قدرتمند انقلاب زیر سایه رهبری فرزانه شدند و در صدد ایجاد شبه در اصل نظام هستند.

گرایلی تاکید کرد: جنگ سخت و جنگ اجتماعی تمام شده و دوران جنگ ادراکی شروع شده است.

وی بیان کرد: دشمن با طرح شبه‌های فراوان سعی دارد نظام و انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد. نفوذی‌ها و خائنان داخلی هم به این شبه‌ها دامن می‌زنند.

وی با بیان این شبهات " رهبری مگر از همه مسائل با خبر نیست؟ چرا اجازه مذاکره می‌دهد؟ چرا جلوی فساد‌ها را نمی‌گیرد؟ " اظهار کرد: در نظام دینی مردم تصمیم می‌گیرند که چه راهی انتخاب شود و اگر یک نفر تصمیم بگیرد استبداد صورت می‌گیرد. مردم با انتخاب خود در مسائل شریک هستند. با رای آن‌ها مجری انتخاب می‌شود. رهبری مرز‌ها را مشخص کردند و تذکرات را می‌دهند، اما ایشان قوه مجریه نیستند.

فرمانده بسیج مقاومت ناحیه عمار ابراز کرد: وقتی شبهات مطرح می‌شود وظیفه ما روشنگری و آگاه کردن است. سکوت به قوی شدن شبه کمک می‌کند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ارزش انقلاب را به مرجعیت و ولایت می‌دانند. رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیانیه گام دوم آینده انقلاب را مشخص کردند.

وی در پایان با اشاره به حدیث سلسله الذهب گفت: ولایت همانند حصاری است که از دین محافظت می‌کند و اگر این حصار از بین برود دینی باقی نمی‌ماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار