خبرهای داغ:
لیگ مسابقات مناظرات دانشجویی با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو و آشنایی با سیره اهل بیت (ع) میان دانشجویان در دانشگاه‌های علمی کاربردی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۵۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، حجت‌الاسلام مهدی عابدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی منطقه ۷ گفت: لیگ مسابقات مناظرات دانشجویی به‌همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علمی کاربردی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در راستای افزایش و کسب مهارت‌های ارتباطی، رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو و آشنایی با سیره اهل بیت(ع) در بین دانشجویان برگزار و شرکت برای همه دانشجویان آزاد است.

عابدی با بیان اینكه طی چند روز گذشته بازخوردهای خوبی از این برنامه داشته‌ایم، بیان کرد: امروزه حساسیت جامعه دانشجویی و تصمیم‌گیر برای تقویت فن بیان و سخنرانی ارتقا پیدا کرده و به‌همین دلیل شاهد توجه‌های خوبی از سوی انجمن‌های دانشجویان، فعالان فرهنگی و برخی مسئولان هستیم، لذا شاهد توسعه‌ی این مهارت در این قشر تاثیرگذار جامعه هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی منطقه ۷ از دیگر اهداف برگزاری مسابقات سخنرانی را افزایش سطح مهارت‌های فردی، اجتماعی و علمی دانشجویان برشمرد.

ابراهیم شیشه‌گر، دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی فارس هم گفت: این مسابقه مهیج در ۷ محور شامل دانشجو موذن جامعه / دانشجوی سیب زمینی نیست، گفتمان انقلابی(انقلابی بودن و انقلابی ماندن)، تأثیرات برجام بر اقتصاد، تمدن نوین اسلامی- بیانیه گام دوم، عفاف و حیا و خط امام، برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی، مهلت ثبت‌نام لیگ سخنرانی دانشجویی را تا ۲۰ اسفندماه جاری اعلام كرد و گفت: رقابت بین شرکت‌کنندگان در تاریخ ۲۰ الی ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی یادآور شد: متقاضیان جهت ثبت‌نام نام، نام خانوادگی، رشته، نام دانشگاه خود و کلمه سخنرانی را تا تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ به شماره ۰۹۲۱۱۷۲۸۱۲۵  ارسال كنند.

وی با تصریح اینكه در این برنامه استعدادیابی نیز صورت می‌گیرد، گفت: از بین شرکت‌کنندگانی که حائز رتبه شده یا به مرحله نهایی آن راه پیدا می‌کنند، دبیرخانه مسابقه آن‌ها راشناسایی کرده و به شبکه‌های تلویزیونی، رسانه‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به افراد مستعد در زمینه فن بیان دارند معرفی می‌کند.

شیشه گر در پایان گفت: گرچه بحث استعدادیابی وظیفه اصلی دبیرخانه مسابقه نیست، اما سعی داریم توجه ویژه‌ای به افراد سختکوش و مستعد داشته باشیم و تا جایی که امکان داشته باشد به آن‌ها کمک خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار