اخلاص سردار سلیمانی باعث محبوبیتش شد

مراسم جشن ولادت امام علی (ع) به همت روابط عمومی و تبلیغات تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر در حسینیه شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۰۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام علی منصوری استاد حوزه درمراسم جشن میلاد امام علی (ع) در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر اظهار داشت:حضرت علی علیه السلام در کلام بسیاری از اندیشمندان مسلمان و حتی غیرمسلمان بصورت ویژه و متمایزی ستایش شده است و این بخاطر دونیرویی بودن شخصیت حضرت علی (ع) است.


در ادامه بیان کرد: انسان‌های هدف دار و انسان‌هایی که محب امیرالمومنین هستند باید اینگونه باشند و دارای صفات جاذبه و دافعه باهم باشند.


منصوری افزود: ما رهروان امام علی (ع) در هر مرحله، هرچه فرمان الهی طلب می‌کند را انجام دهیم و همان طور که خداوند در قرآن میفرماید
محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم.

وی در ادامه از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک شخصیت دو نیرویی یاد کرد و گفت: ایشان شخصی بود که هر کجا طبق فرمان خداوند عمل می‌کرد و فقط خدا را می دید و این صفت اخلاص او بود که باعث محبوبیت بی نظیر نه تنها بین مسلمانان بلکه بین تمام انسان‌های آزادی خواه جهان شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات