فرمانده تیپ ۳۹ امام صادق علیه السلام استان بوشهر به مناسبت روز راهیان نور در یادمان شلمچه گفت: نیاز امروز جامعه درک و عمل به شعار ما می توانیم است.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۸۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در روز راهیان نور در یادمان شلمچه گفت: اردوی راهیان نور که در چند سال اخیر الحمدالله مرتب برگزار می‌گردد منشاء بسیاری از برکات شده است و از این بابت خداوند متعال را شاکر هستیم، اما متاسفانه امسال بعلت شیوع ویروس منحوس کرونا اردو‌های راهیان نور برگزار نخواهد شد.


وی خاطر نشان کرد: یادمان شلمچه و مناطقی که شما عزیزان سفر می‌کنید مناطق پر از رشادتها، شهادت‌ها و خاطره هاست و انشالله بتوانیم در این سفر توشعه معنوی مناسبی را اندوخته سازیم.

خداوند متعال نعمت‌های بیشماری را به ما اعطاء کرده است یکی از این نعمت‌ها سرزمین ما و به خصوص سرزمین خوزستان و منطقه غرب کشور است که حوادث تاریخی عجیبی را در سی و اندی سال پیش در بر داشته و برماست که از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.


کشاورز افزود: همه این مسائل دوران جنگ و دفاع مقدس اتفاقات ویژه‌ای بود که ما را وادار می‌کند به مسائل دفاع مقدس یک نگاه ویژه داشته باشیم.


وی افزود: همه زائرانی که به این مناطق اعزام می‌شوند بدنبال مفهوم ما می‌توانیم باشند و این را در گوشه گوشه‌های مناطقی که سفر می‌کنند جستجو کنند و این نیاز امروز ما است که با تأسی از دوران دفاع مقدس و امید به خدا شعار ما می‌توانیم را درک کنیم.

کشاورز ادامه داد: جنگ، چهره‌های گوناگونی دارد و به نظرم چهره واقعی و اصلی آن را کم دیده ایم و به ما نشان داده اند و در این زمینه ما باید بیشتر تلاش کنیم واگر به جنگ بخواهیم مثل هر پدیده دیگر جامع نگاه کنیم علاوه بر جنبه عاطفی آن مثل احساسات و حس علاقه‌ای که به وطن و اسلام و در بین رزمندگان وجود داشت و در حد اعلاء آن هم بود باید به چهره و جنبه دیگر جنگ نیز نگاه کنیم و آن چهره چهرهء ما می‌توانیم بود چرا که ما می‌توانیم در یک جهانی بی پناه و ناامید و یأس به جهانی قدرتمند به همراه امیدواری به آینده‌ای که خودمان آن را با شعار ما می‌توانیم ساخته بودیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات