خبرهای داغ:
سرهنگ افروزی در دیدار با والدین شهید ساوه و رزازیان؛
فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دعای شهدا و خانواده شهدا ما را در این مسیر ثابت قدم کرده و خدمت تا آخرین نفس در این لباس مقدس افتخاری بزرگ است.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۰۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در ششمین روز از بزرگداشت شهدای عملیات خیبر و یادبود سردار شهید رضا حسن پور؛ سرهنگ افروزی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین با خانواده گرانقدر شهیدان ساوه و رزازیان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با خانواده سردار شهید سعید ساوه و شهید رزازیان ضمن تبریک به مناسبت عید ولادت امیرالمومنین گفت:
الحمدالله دعای شهدا و خانواده شهدا ما را در این مسیر تا به اینجا رسانده است و خدمت تا آخرین نفس در این لباس مقدس افتخاری بزرگ است و از خداوند متعال می خواهیم سرانجام عمر ما نیز با عاقبت بخیری و شهادت رقم بخورد.

در ادامه این دیدار حاج مهدی ساوه پدر بزرگوار شهید ضمن خرسندی از این دیدار گفت: امروز کشور به شما بیش از پیش نیازمند است.

وی که خود از پیشکسوتان دفاع مقدس است با اشاره به نقش رزمندگان در آن دوران بیان کرد: مجاهدت های شما و رزمندگان و پاسداران در دفاع از انقلاب چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در عصر حاضر، در جبهه های بین المللی و داخلی مثال زدنی و بی مانند است و الحمدالله همیشه خوش درخشیده اید و رضایت مطلوب ولی امر ما حضرت امام خامنه ای نشان از این موضوع دارد و دعای پدران و مادران شهدا همیشه بدرقه راهتان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها