خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین کریمی ضمن اشاره به بصیرت افزایی و فضایل حضرت زینب (س) اظهار کرد: کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۱۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در مراسم عزاداری وفات حضرت زینب (س) که در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد ضمن تشریح واقعه کربلا به نقش اثر گذار حضرت زینب (س) پرداخت و عنوان کرد: کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود .


حجت الاسلام سجاد کریمی خاطر نشان کرد: حضرت زینب (س) با سلاح کلام، بنیاد حکومت فاسد بنی امیه را به لرزه درآوردند.


حجت الاسلام کریمی در ادامه تفکر داعش و حامیان آن را ادامه دهنده همان تفکر یزید دانست و اتفاقاتی را که در عراق و سوریه رخ داد نمونه ای از وحشی گری مدرن دانست.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه به بصیرت و روشن گری حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: از شاخص‌های بسیار مهمی که مخصوصا در دوران فتنه باید به آن توجه داشت بصیرت افزایی ایشان است. دشمن میخواست که امام حسین (ع) را در مسیر خارج از دین نشان دهد، اما زینب کبری داغ دیده، روشن گری و تببین کرد که امام حسین (ع) در راه آرمان‌ها ارزش‌ها برای احیاء اسلام ناب محمدی قیام کرده است.

وی ادامه داد: در خطبه‌های حضرت زینب (س) در کوفه و شام هم می‌بینیم که چقدر زیبا ترسیم می‌کنند. در کوفه به دلیل شناخت کوفی‌ها نسبت به خاندانشان، حضرت زینب(س) با کلامی عاطفی لب به سخن می‌گشایند. اما در شام، چون شناخت دقیقی به اهل بیت (ع) وجود نداشت؛ نقش روشن گری و تبیین جایگاه امام و ولایت را برعهده گرفتند.

ارسال نظرات