فرماندار پیشوا با اشاره به ضرورت آسیب شناسی انتخابات ادوار گذشته در این شهرستان گفت: دستگاه‌ها امکانات لازم برای انتخابات را تامین کنند.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۹۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج, حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: لازم است نیازمندی‌های انتخابات از حیث اقلام و نیروی انسانی احصاء و اعلام شود تا نسبت به تامین آنها اقدام لازم به عمل آید.

وی افزود: فرمانداری به‌عنوان هدایت‌گر و پیشقراول اقدامات موثر در شهرستان، باید مسیر را برای دیگر دستگاه‌ها مشخص و راهنمای امور باشد.

عباسی تصریح کرد: لازم است از افراد موثر و دلسوز برای شورآفرینی و پویایی هر چه بیشتر انتخابات بهره گرفته شود تا شاهد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان باشیم طبق قانون، تمامی دستگاه‌ها در امر برگزاری انتخابات دخیل بوده و بدون هیچ قید و شرطی مکلف به تامین نیرو و امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات هستند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کوچکترین قصوری در این راستا از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست.

 فرماندار پیشواعباسی بیان کرد: هر چه به سمت برگزاری انتخابات پیش می‌رویم فعالیت‌های انتخابات بیشتر و فشرده‌تر می‌شود اما خدمت‌رسانی به مردم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا امور جاری مردم نباید مختل شود صیانت از آرای مردم یک تکلیف شرعی است و در این راستا استفاده از افراد امین و توانمند در تمامی مراحل انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته نقشه راه انتخابات پیش رو بوده و برای پیدا کردن راهکارها و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار ناهماهنگی‌ها بسیار اهمیت دارد.

 

انتهای پیام/*

ارسال نظرات