سومین مجمع جهادگران استان ایلام با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در محل مجتمع لاله برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۲۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سومین مجمع جهادگران استان ایلام، با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در محل مجتمع لاله برگزار شد.

"سردار زهرایی"؛رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم گفت: محرومان و مستضعفان ولی نعمت ما هستند و ایجاد رفاه برای این قشر از مهمترین اهداف بسیج سازندگی کشور است. سردار زهرایی اظهار کرد: قرار است در پایان اجرای این طرح در ایلام برای ۴۰۰ مددجو شغل ایجاد شود.

معاون اشتغال کمیته امداد کشور نیز در این مراسم گفت: این طرح همزمان با چند استان با هدف ایجاد اشتغال پایدار اجرا می شود. حجت الله عبدالملکی به لزوم محرومیت زدایی در کشور اشاره و تصریح کرد: برای اجرای این طرح در ایلام ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی با تقدیر از حرکت جهادی سپاه در بخش های مختلف تولید و اقتصاد و ایجاد ۵۶۰ هزار شغل در طول برنامه ششم توسعه در کمیته امداد امام تصریح کرد: سپاه و بسیج هر جا که انقلاب اسلامی به کمک نیاز داشته باشد حاضر شده و کمک کرده اند.

سرهنگ "قدرت اله کریمیان"؛جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز گفت: کمیته امداد متولی کمک به مددجویان و نیازمندان جامعه است. سپاه و بسیج نیز با توجه به ظرفیت های درون سازمانی خود، در کنار کمیته امداد برای امداد رسانی به نیازمندان خواهد بود.

پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری بین بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و کمیته امداد استان به منظور اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی امضا شد.

با انعقاد این تفاهم نامه تعداد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد خواهد شد و ۱۳۸۱ طرح در قالب ۱۰ سرفصل به مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال فی مابین کمیته امداد امام و سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اجرایی می شود.

ارسال نظرات