ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور از ایجاد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کشور خبرداد.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۹۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الله عبدالملکی  در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی با محوریت ایجاد ۱۴۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان ایلامی گفت: در سال آینده تعداد ۳۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان کشور توسط کمیته امداد ایجاد خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور افزود: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و بسیج سازندگی کشور در سال آینده تعداد ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد خواهد شد و یک هزار و ۳۸۱ طرح در قالب ۱۰ سرفصل با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در قالب این تفاهم نامه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد شغل علاوه بر برنامه‌های معمول اشتغالزایی کمیته امداد است، ادامه داد: این طرح علاوه بر استان ایلام به صورت همزمان در چند استان دیگر کشور هم اجرایی خواهد شد.

 مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان صرف اشتغالزایی مددجویان و نیازمندان این استان شده است افزود: سال گذشته این میزان اعتبارات اشتغالزایی ۸۴ میلیارد تومان بوده است.
 
قنبر موسی نژاد افزود: میزان جذب اعتبارات اشتغالزایی امداد استان ایلام امسال تا کنون به ۱۰۹ درصد رسیده است که یک جهش کم سابقه در زمینه اشتغال مددجویان بوده است.
ارسال نظرات