مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح مدارس استان مرکزی افتتاح شد

مؤمنی گفت: امروز ۴۶ مرکز نیکوکاری به‌طور همزمان در سطح استان در مدارس افتتاح می‌شوند و این نشان‌دهنده پیشتازی مردم استان مرکزی در فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان است.
کد خبر: ۹۳۲۵۴۷۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، «مجید مؤمنی» مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی امروز در مراسم زنگ نیکوکاری در آموزشگاه ساجده اراک گفت: تأسیس نهاد کمیته امداد ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام(ره) نشان از اهمیت کار و فعالیت‌های این نهاد در سیره و تفکر حضرت امام دارد و این نشان از مهم بودن فرهنگ انفاق و کمک به مستضعفان و نیازمندان از دیدگاه امام خمینی(ره) داشته است.

مؤمنی اظهار کرد: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از حیات انقلاب اسلامی شاهد در اولویت بودن کمک به نیازمندان در سطح کشور هستیم و ملت ایران با تأسی از تفکر امامین انقلاب اسلامی همواره در طول این سال ها در انفاق به هموطنان خود پیشتاز و پیشگام بوده اند.

وی ادامه داد: امروز ۴۶ مرکز نیکوکاری به طور همزمان در سطح استان در مدارس افتتاح می شوند و این نشان دهنده پیشتازی مردم استان مرکزی در فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار " عیدی برای همه " در سطح استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در روز سیزدهم همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس از طریق شبکه شاد برگزار می شود و امروز نسل جوان و نوجوان جامعه در انجام کارهای خیر از یکدیگر سبقت می گیرند و این به برکت تفکر حضرت امام(ره) است.

مؤمنی بیان کرد: همچنین جشن نیکوکاری چهاردهم اسفند ماه در پایگاه‌های سطح شهر به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی  و ۱۵ اسفند ماه در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا جشن نیکوکاری امسال به شکلی متفاوت و عمدتاً مجازی برگزار می‌شود که با توافقات انجام‌شده عمده اپلیکیشن هایی همچون اپ، سکه، ۷۸۰ و سایرین کمک به نیازمندان در قالب کمیته امداد را فعال کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین کد مهربانی *۸۸۷۷*۰۸۶# شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ و سایت کمیته امداد راه های کمک به نیازمندان در سطح استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات