مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

شهداء رفتند تا نظام اسلامی باقی بماند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروزه برخی نظام را خرج می کنند تا بمانند اما شهیدان خودشان را خرج کردند تا نظام اسلامی بماند.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۰۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار مجتبی آمرکاشی در نشست با گروه فرهنگی صالحین اظهار داشت:هرجا این نظام موفق و پیروز بوده، حتما در آنجا اسلام حضور داشته و هرجا اسلامی، قرآنی و براساس نظر رهبری عمل کردیم، پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۲ سال پای انقلاب ایستاده اند و این نظام را دوست دارند، خاطرنشان کرد: مردم ما به همان دلیلی که انقلاب کرده اند، پای انقلابشان ایستاده اند و این انقلاب پابرجاست زیرا دلیلی که برایش انقلاب کرده اند، ماندگار است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: ملت ما به خاطر خدا، اسلام، عاشورا و کربلا انقلاب کرده اند و تا به امروز پای همان اسلام، عاشورا و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ایستاده اند و همچنان می ایستند.

پاسدار آمرکاشی تصریح کرد: شهدا انقلاب را برای منافع خودشان نمی خواستند بلکه همانند سپهبد شهید سلیمانی هر چه را داشتند فدای انقلاب و اسلام کردند.

وی اضافه کرد: شهدا به شهادت رسیدند تا اسلام عاشورایی را در دنیا تبیین کنند و امروز انقلاب اسلامی در قله های بلندی در جهان نشسته است.

پاسدار آمرکاشی ادامه داد: هیچ کس به اندازه مقام معظم رهبری قدرت های استکباری را نمی شناسد و با قواعد بین المللی برای متوقف کردن دشمنان آشنا نیست، حتی اگر هر کدام ۴۰ سال دوره دیپلماتیک را دیده باشند، پس باید گوش به فرمان ولایت باشیم.

وی یادآورشد: مقام معظم رهبری کسی را می خواهد که کاملاً فدایی نظام باشد و یک سر سوزن از جایگاه خود در این نظام برای خودش استفاده نکند و شهدای گرانقدر چون شهید قاسم سلیمانی چنین فردی بود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تاکید کرد: بار دیگر با امام و شهداء عهد می بندیم که ما همانند آنان سرباز انقلاب و لبیک گوی ولایت باشیم، استان البرز۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد و ۹۳ فرهنگی شهید تقدیم انقلاب کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها