خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

شرکت‌کنندگان در انتخابات منافع شخصی و گروهی را معیار قرار ندهند

تبریز- امام جمعه مراغه با تاکید بر لزوم حضور فعال و هوشمندانه در عرصه انتخابات گفت: شرکت‌کنندگان و نامزدهای احتمالی در انتخابات منافع شخصی و گروهی را معیار حضور خود قرار ندهند.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۲۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: نباید در انتخابات با هدف تامین مطامع شخصی از جمله استخدام نزدیکان و وابستگان و نیز منافعی چون بهره گیری از سمت و منصب های احتمالی، شرکت شود.
وی ادامه داد: در عرصه انتخابات نیز آحاد جامعه با حضور و مشارکت فعال، شایستگان جامعه را انتخاب و برگزینند که این امر موجب توسعه و تعالی کشور خواهد بود.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: نامزدهای انتخابات در شوراهای اسلامی شهر و روستاها، شان خود را دانسته و میزان اقبال مردمی را در ثبت نام برای حضور در رقابت های انتخاباتی مورد توجه قرار دهند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: این نهاد مقدس در سال های اخیر نقش مهمی در تامین نیازهای خانواده های بی بضاعت جامعه ایفا کرده است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده توسط این نهاد در اختیار نیازمندان جامعه قرار گرفته لیکن حقوق کارکنان آن از محل بودجه دولتی تامین می شود.
وی ادامه داد: کمک به نیازمندان جامعه نیز وظیفه مومنان و آحاد مردم بوده و از این رو شرکت در جشن نیکوکاری مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به ثبت نام حوزه های علمیه اضافه کرد: طلبگی منحصر به روضه خوانی نبوده و رسالت حوزه ها تربیت افرادی اسلام شناس، دین شناس و شخصیت هایی چون امام راحل، رهبر انقلاب و مطهری، بهشتی و علامه طباطبایی هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها