نخستین شکست اراکی ها پس از نبود خطیبی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، میزبان سپاهان بود که این دیدار با برتری اصفهانی ها پایان یافت.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۱۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در ادامه لیگ برتر فوتبال و از هفته هفدهم، نماینده فوتبال استان مرکزی شنبه ۱۶ اسفند و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، میزبان تیم رده دومی سپاهان اصفهان بود که در پایان اراکی ها مغلوب تیم مهمان شد.

در این دیدار برای سپاهان اصفهان محمد محبی در دقیقه ۱۵ ، سجاد شهباززاده در دقیقه ۲۷ و ۶۰ سجاد شهباززاده ، محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۴۹ ، دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۸۷ ، ۹۰+ و تنها گل آلومینیوم اراک توسط سیدمهدی حسینی در دقیقه ۴۵+ به ثمر رسید.

محمد ایرانپوریان با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و محمود خرم زی پس از اعتراض به قضاوت داوری در این دیدار با دریافت کارت زرد دوم از روی نیمکت آلومینیوم اخراج شد.

پس از ۱۰ روز وقفه رقابت‌های لیگ برتر، این مسابقات از هفته گذشته با تساوی ۱-۱ تیم‌های آلومینیوم و نساجی در مازندران آغاز شد تا اراکی ها با کسب تک امتیاز این دیدار یک رده صعود کنند .

سپاهان نیز در اولین هفته دور برگشت، با تک گل شهباززاده ،گل گهر سیرجان را برد تا فاصله دو امتیازی را با صدرنشین رقابت‌ها یعنی پرسپولیس تهران حفظ کند.

دیدار رفت دو تیم پنجشنبه ۲۹ آبان با برتری یک/صفر سپاهان در اصفهان به پایان رسیده بود.

بدین ترتیب آلومینیوم سازان هم اکنون با ۲۳ امتیاز در رده ۹ جدول رده بندی قرار دارند که برای رسیدن به جمع مدعیان چشم به بازی های آینده بستند تا شکست برابر سپاهان را جبران کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات