خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای 50 عنوان برنامه به مناسبت روز قشر در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۵۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

صفیه محمودزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: 16 اسفند ماه به مناسبت صدور پیام مقام معظم رهبری به کنگره 7 هزار شهید به عنوان روز قشر نام گذاری شده است که در این روز 50 عنوان برنامه با همت 52 حوزه مقاومت بسیج خواهران در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی راه‌اندازی مرکز رسانه‌ای زن و خانواده با همکاری قرارگاه فضای مجازی سپاه شهدای استان، نشست ندای فطرت و الگوی سوم با حضور دبیران حجاب و عفاف ادارات، دیدار بازنشسته‌‎های خواهر پاسدار استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری را مورد اشاره قرار داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تالیف دو عنوان کتاب با محوریت سبک زندگی فاطمی، حماسه فاطمی و توزیع آن بین بانوان، نشست با خواهران و مادران شهدا، برپایی کارگاه سبک زندگی اسلامی،  همایش گام های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور 300 معلم، همایش با حضور بانوان کارمند در استانداری آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های این روز بود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن قدردانی از همه خواهران بسیجی و پاسدار برای برگزاری مراسم‌های مناسب با این روز، اظهار کرد: روز قشر یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های بانوان در زمینه‌های علمی و فرهنگی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات