سخنگوی شورای نگهبان گفت: پژوهشکده شورای نگهبان رویکرد مسئله‌محوری برای حل مسائل کرونا و انتخابات دارد.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۳۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه نمایشگاه تا ثریا در جمع خبرنگاران گفت: پژوهشکده شورای نگهبان در راستای اهداف شوراست و به‌عنوان بازوی مشورتی شورای نگهبان محسوب می‌شود که به‌طور طبیعی در همین چارچوب باید حرکت کند و به اعضای شورای نگهبان برای بررسی دقیق‌تر مصوباتی که از سوی مجلس یا دولت برای آن‌ها ارسال می‌شود، کمک می‌کند.

وی افزود: پژوهشکده شورای نگهبان در حوزه بررسی‌های بنیادین اقدامات خوبی انجام داده است. با ارتباطی که با اساتید داشتند، جلسات علمی زیادی تشکیل شده که حاصل آن‌ها در قالب کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته و اخیراً هم درخواستی را از جوانان و صاحب‌نظران برای حل مشکل کرونا و انتخابات داشت.

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: ما از جوانان درخواست کردیم که پیشنهادهای خودشان را در رابطه با حل مشکل کرونا و انتخابات ارائه کنند. به هر حال کرونا یک شرایط جدیدی را ایجاد کرده است. چندی قبل مسابقه‌ای برگزار و نظرات و ایده‌های خیلی خوبی ارائه شد. حدود ۴۰۰ ایده ارائه شد که از بین آنها سه گروه انتخاب شدند و جوایزی به آن‌ها اهدا شد. راهکاری بسیار خوبی پیشنهاد کرده بودند که ما در اختیار مسئولان شورای نگهبان قرار دادیم و امیدواریم از آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات