خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان گفت: تلاش جوانان برای توسعه علمی کشورمان به معنای واقعی کلمه ستودنی است.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۴۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در نشست صمیمی که میزبان تیم پیشرفت این شهرستان بود، اظهار کرد: خوشبختانه اعضای این تیم توانسته اند در رقابت های الگوی پیشرفت کشوری مقام نخست را کسب کنند.

وی عنوان کرد: بی تردید کار شما که در راه پیشرفت، محرومیت زدایی و اشتغال زایی بوده قابل تقدیر است و امید می رود با همت خود در راستای کمک به آبادانی منطقه گام بردارید.

این مسئول افزود: بی شک تلاش هایی که در راه کمک به پیشرفت و آبادنی کشور و همچنین رفع محرومیت ها انجام می پذیرد ستودنی است و این مهم بیش از پیش باید در کشور به ویژه منطقه گسترش یابد.

این مسئول ادامه داد: شما جوانان باید مواظب باشید که سیاست زده نشوید و تنها در راه انقلاب که همانا تلاش برای آبادانی و رفع محرومیت ها از منطقه است گام بردارید.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: جوان انقلابی باید بدون وقفه و با تلاش خستگی ناپذیر در راستای به بار نشستن ایده های خود حرکت کند که در این صورت به نقطه موفقیت که همانا پیشرفت کشور است خواهد رسید

 جمشیدی در پایان افزود: در عصری که دشمنان با هجمه‌ها و توطئه‌های مختلف درصدد پیاده‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود هستند اهمیت علم و دانش به طور کامل مشخص است که به همین منظور نیاز است تجربیات دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان و فعالان در این عرصه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد تا با تلفیق علم و جهاد، نخبگانی برگرفته از تفکر بسیجی و انقلابی در جامعه اسلامی رشد و نمو پیدا کنند.

 گفتنی است در پایان این دیدار صمیمی اعضاء تیم پیشرفت بوکان نیز ضمن تشکر از راهنمایی های فرمانده سپاه بوکان نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مختلف را بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات