سردار حسن زاده؛

ادامه کمک های مومنانه تا برچیده شدن ویروس کرونا

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) موفقیت کنونی در زمینه مقابله با ویروس کرونا را مرهون زحمات بسیجیان دانست و اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی در فاز دوم با شیوه‌هایی متفاوت و گسترده‌تر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۱۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، در مراسم پنجمین مرحله رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه طی سخنانی اظهار داشت: طی یک سال گذشته که نبرد مقابله با کرونا شکل گرفت با همکاری مردم و مسئولین اتفاقات بزرگی را رقم زدیم.

وی با بیان این که امروز شاهد یک افتخار با عظمت به نام نظام اسلامی هستیم، افزود: از همان ابتدا بسیجیان تهرانی در تولید مواد ضد عفونی کننده، ماسک و شیلد خوش درخشیدند.

سردار حسن زاده با اشاره به رفع نیاز‌های داخلی در زمینه ماسک و مواد ضد عفونی کننده اضافه کرد: در یک سال اخیر کشور ما افتخار صادرات در تولیدات این محصولات را پیدا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) از توزیع یک میلیون و چهارصد هزار بسته معیشتی در سطح تهران خبر داد و افزود: بالغ بر پنج میلیارد کارت هدیه و پنجاه میلیون ماسک به صورت رایگان در تهران توسط بسیج و سپاهیان بین شهروندان توزیع شده است.

سردار حسن حسن زاده با اشاره به تهیه ۲۰۰۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان توسط بسیج گفت: یکی از عملکرد‌های برجسته نظام انقلابی اجرای طرح‌های مردمی برای مقابله با کرونا بوده که مهمترین این طرح‌ها طرح شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با اشاره به عظمت طرح شهید سلیمانی یادآور شد: در اسفند سال ۹۸ برآورد میشد که به آمار روزی ۱۲۰۰ نفر در روز برسیم.

وی با اشاره به آمار کنونی تصریح کرد: در نتیجه مدیریت‌های انجام شده اکنون به یک کاهش پایدار در آمار ابتلا و بستری ناشی از ویروس کرونا رسیده ایم.

سردار حسن زاده ضمن تشکر از کادر درمان وخط مقدم مقابله با بیماری کرونا خاطر نشان کرد: این جهاد تا برچیده شدن این ویروس منحوس در کشور همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران در پایان موفقیت کنونی در زمینه مقابله با ویروس کرونا را مرهون زحمات بسیجیان دانست و اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی در فاز دوم با شیوه‌هایی متفاوت و گسترده‌تر اجرا خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار