خبرهای داغ:
دبیر اجرایی دفتر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین
حق شناس گفت: این مسابقه که از خطبه ۳۰ تا خطبه ۴۲ نهج البلاغه و به صورت مجازی برگزار گردید، شرکت کنندگان از ۸ استان کشور بودند که از این بین ۵ نفر بعنوان نفرات برتر انتخاب و از آنها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۳۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

محسن حق شناس دبیر اجرایی دفتر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از منتخبین مسابقه نهج البلاغه ایام الله میلاد نور تجلیل شد.

وی گفت: در آستانه عید سعید مبعث و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مراسم اختتامیه مسابقات نهج البلاغه ایام الله میلاد نور در دفتر نمایندگی بنیاد در استان قزوین برگزار گردید.

حق شناس اظهار کرد: در این مسابقه که از خطبه ۳۰ تا خطبه ۴۲ نهج البلاغه و به صورت مجازی برگزار گردید از ۸ استان کشور شرکت کردند که از این بین ۵ نفر بعنوان نفرات برتر انتخاب و از آنها تجلیل شد.

دبیر اجرایی دفتر بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین با اشاره به منتخبین مسابقه افزود: علی درگاهی (قزوین)، سهیلا قاسمی (بهشهر)، رویا اینانلو (بویین زهرا)، سارا صحافیان (قزوین) و خانم کشاورز گرامی (طارم سفلی) اسامی نفرات برتر این مسابقه است.

وی گفت: جلسات شرح نهج البلاغه هر هفته دوشنبه ها به صورت مجازی و چهار شنبه ها ویژه دانشجویان خواهر در این بنیاد برگزار می گردد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها