همزمان با سالروز شهادت سردارشهید مهدی باکری و گرامیداشت هفته فرهنگی ایثار و شهادت مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و مروجین فرهنگ‌ ایثار و شهادت در تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۶۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این محفل معنوی پس از اجرای چند سرود توسط گروه رزم نوازان تیپ ۳۸ زرهی، نوحه سرایی یادبود شهدا، قرائت خاطرات و وصیت نامه شهیدان رئیس شورای شهر تربت جام‌با استفاده از آیات و روایات وتکریم و تجلیل از ۶۳۱ شهید این شهرستان گفت: اولین تجلیل کننده از شهدا خداوند متعال است وخانواده شهداو ایثارگران سهم عظیمی در پیروزی انقلاب و ادامه این مسیر الهی دارند و مدیران با حضور درجمع خانواده شهدا و جانبازان برای خدمتگزاری بیشتر به مردم کسب فیض و روحیه می‌گیرند.

حجت الاسلام مصطفی دامن پاک افزود: جانبازان شهدای زنده انقلابند و نباید فکر و گمان کنید که شهدا مرده اند حتی به زبان هم نیاورید بلکه شهدا زنده اند و مادرک نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه وصیت نامه شهدا مورد غفلت واقع شده است ادامه داد: سفارش شهدا در وصیت نامه ها این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید و رهبر را تنهانگدارید، شهدا به تکلیف عمل کردند و به ندای، ولی زمان خود لبیک گفتند.

وی با گرامیداشت یادونام خاطره سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مدیران در مسندی که قرار دارند باید کار زینبی بکنند و میز‌ها و مدیریت‌ها میراث گرانبهای شهیدان است و برای ادامه راه شهدا باید ثابت قدم باشیم.

در پایان مراسم از سوی بنیاد شهید. به والدین شهدا، جانبازان و مروجان ایثاروشهادت تمثال لوح یادبود تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها