معاون اقتصادی استاندار قزوین:

کسب رتبه ششم کشوری با تولید ۷۴ هزار و ۸۰۰ تن تخم مرغ در استان

قبادی گفت: با تولید ۷۴ هزار و ۸۰۰ تن تخم مرغ، رتبه ششم کشور را در کشور کسب کردیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۸۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عیسی قبادی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در نشست خبری استاندار قزوین با اصحاب رسانه بیان کرد: تولید و توزیع گوشت را با هماهنگی بین نیروهای کشوری و استانی انجام دادیم، ۶۲ هزار و ۳۶ تن تولید گوشت مرغ در استان داشتیم بخشی از ان به خارج استان صادر شد.

وی تصریح کرد: ۷۴ هزار و ۸۰۰ تن تولید تخم مرغ و رتبه ششم کشور را داشتیم و در بحث تولید گوشت، تنظیم بازار توزیع میوه را در نظر داشتیم و تنها استانی بودیم که تا ۳۱فروردین تنظیم بازار و میوه در سطح استان وجود داشت.

معاون اقتصادی استاندار قزوین: واحد های تولیدی و تسهیل موانع که با گوشت و پوست تحریم را لمس کردیم، تامین نقدینگی را در دستور کار قرار دادیم و در استان واحدهای تولیدی ما دچار رکود نشدند بلکه با جلسات مستمر رفع موانع تولید ۹۴ واحد به چرخه تولید بازگشتند و بازدید های مستمر در استان با حضور استاندار پیگیری می شد که با تصمیم گیری متمرکز و بالینی رفع می شد.

قبادی گفت: ما در استان ۲۱۰ هزار تن خرید تضمینی گندم داشتیم و سازمان غله از کشور در خواست می کند، تا پایان خرداد هیچ مشکلی نداریم و بیش از ۱۰۰هزار تن گندم در اختیار کشور قرار دادیم.

وی تصریح کرد: ۱۵هزار میلیارد تسهیلات در اختیار واحدهای مختلف قرار دادیم، ۱۷۷ میلیارد وام برای بنگاه های آسیب دیده پرداخت کردیم و ۳۲ واحد تولید مواد ضد عفونی انجام شد، استان قزوین کار خیرخواهانه کرد و کمتر از یک هفته ۳۲خط تولید ایجاد شد که بی نظیر است.

انتهای پیام/ ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار