شعبان ماه خیر و حسنه است

فرمانده سپاه خوی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به مناسبت اعیاد شعبانیه به صورت مشترک پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۴۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی و حجت الاسلام خیرالله شریفی طی پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

ماه شعبان، ماه موالید نور کربلا و ماه ولادت با سعادت، امام عصر (عج) است؛ ماه شعبان  به این علت که خیرات و شعبه‌های خیر در آن متعدد و فراوان است شعبان نام گذاری شده است.

ماه شعبان ماه پرداخت صدقات، ماه خیرات، ماه استغفار و ماه صلوات بر محمد و آل محمد(ص) است و هر کدام از این خیرات هم یک اثر خاص معنوی و اثر خاص وضعی دارد..

این بیانیه در ادامه با اشاره به الگو گرفتن انقلاب اسلامی از نهضت عاشورا، نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز را  نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن عنوان کرد.

دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی  رسالتی است که با مرام و مکتب حسین بن علی (ع) کلید خورده است؛ و امام خمینی(ره) آن ابرمرد تاریخ با نام گذاری سوم شعبان به روز پاسدار خواست به جهانیان بفهماند که پاسداران انقلاب اسلامی ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی است، که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی عینیت یافته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جوانان برومند انقلاب اسلامی با پیروی از جوان کربلا –حضرت علی اکبر(ع)-در دفاع از ولایت سر از پا نمی شناسند و ما بارها و بارها این را شاهد بودیم و در این بنیان مرصوص، شهید محسن حججی گواه بر حرفمان است.

اوج اعیاد شعبانیه نیمه شعبان  است و یاری رساندن به مستضعفان و دستگیری از بی بضاعت ها در اولویت رهروان ولایت قرار دارد و ما دیدیم که با فرمایش ولی امر مسلمین در نیمه شعبان 99سیل کمک های مومنانه در کشور عزیزمان به راه افتاد.

اینجانبان با نثار صميمانه ترين درودها به ارواح طيبه شهدا و امام راحل و ارج نهادن به جانفشاني های جانبازان، پاسداران و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس، خجسته میلاد با سعادت انوار الهیه را به ملت غيور ايران، خانواده های شهدا، پاسداران، ايثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی خوی تبريك گفته و امیدواریم همواره در راستای حفظ ارزش های مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار