ستادهای کرونا در تمامی شهرستان های استان ایلام در پی روند افزایش شیوع کرونا در استان به دستور استاندار ایلام به منظور کنترل و مهار این بیماری به صورت فوری به حالت آماده باش درآمد.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۱۵
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، چهار جلسه فوق العاده به دستور استاندار ایلام در شهرستان های آبدانان، ایوان، چرداول و دهلران که روند کرونا افزایشی است، برگزار شد.

همچنین استاندار ایلام در اقدامی دیگر سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و رئیس قرارگاه عملیاتی کرونای استان و معاون امور عمرانی استاندار را مامور کرد تا از شهرستان های سیروان، ایوان، چرداول، آبدانان و دره شهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان ها قرار گیرند.

بر این اساس و به دستور استاندار ایلام سه شنبه سوم فروردین ماه نیز جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا برگزار و آخرین راهکارها و تدابیر لازم برای کنترل و مهار کرونا بررسی و تصمیم گیری می شود.

بر اساس هشدار دانشگاه علوم پزشکی ایلام به علت افزایش مبتلایان و شمار بستری ها احتمال تغییر رنگ شهرستان های آبدانان، ایوان و چرداول به نارنجی و دهلران به قرمز وجود دارد.

ارسال نظرات