استاندار ایلام از تقویت طرح شهید سیلمانی برای پیشگیری از کرونا در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۰۴
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمد نوذری"، استاندار ایلام با اشاره به موفقیت‌های طرح شهید سلیمانی در اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا گفت: طرح شهید سلیمانی برای پیشگیری از کرونا در ایلام تقویت می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و فرمانداران در سال گذشته با موفقیت اجرا شد و بنا داریم که این طرح را تقویت کنیم چرا که آثار مثبت آن در ابعاد مختلف برای مردم ملموس است.

وی موفقیت طرح شهید سلیمانی و استمرار و تقویت آن را لازمه مقابله با این ویروس خبیث دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد با اجرای طرح شهید سلیمانی و مجاب و ترغیب مردم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک سال 1400 را برای استان ایلام سال بدون کرونا و کاهش تبعات این ویروس تبدیل کنیم.

نوذری مهار کرونا را نیازمند همبستگی مردم و رعایت پروتکل‌ها عنوان کرد و گفت:‌ استان ایلام در بحث کرونا با دو مشکل بزرگ مواجه است اول همجواری با خوزستان است که این استان وضعیت بحرانی دارد و دیگری مرز با عراق است که بیشترین مبتلایان به ویروس جهش یافته دارد.

وی افزود: اما در مسیرهای منتهی به خوزستان ورود و خروج ها کنترل، مدیریت و در نهایت ورودی و خروجی‌ها محدود شد و مرز را تا پایان تعطیلات بسته‌ایم تا ان‌شاالله بتوانیم بر این دو مشکل فائق شویم.

استاندار ایلام تغییر وضعیت شهرستان آبدانان به قرمز و استمرار شرایط قرمز در دهلران خطر جدی برای آلودگی بیشتر سایر شهرستان‌های استان دانست و تصریح کرد: شهرستان‌های ایون و چرداول هم مستعد تغییر وضعیت به نارنجی هستند و شرط کنترل آن نیز فقط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از نادیده‌انگاری کرونا توسط شهروندان است.

ارسال نظرات