خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان فارس از اجرای برنامه اطعام مهدوی با توزیع بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم در عید نیمه شعبان در شهر شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۸۹
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مجید میکائیلی، مسئول بسیج هنرمندان فارس با تشریح برنامه‌های این سازمان در سطح استان فارس از توزیع بیش از 500 پرس غذای گرم در عید نیمه شعبان در شهر شیراز و توسط موکب‌های مذهبی مستقر در شهر خبر داد.

وی همچنین از اجرای سرود در میادین اصلی شهرها، مجتمع‌های مسکونی، خیابان‌ها، حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) و مراکزی که تجمع بیشتر است توسط 20 گروه سرود در سطح استان خبر داد و تأکید کرد: بیشتر این گروه‌ها، در فضای مجازی هم فعال هستند و کارهای خود را ضبط کرده که از امشب از آن‌ها رونمایی می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان فارس همچنین از آمادگی این سازمان برای هفته هنر انقلاب خبر داد و گفت: خبرهای تکمیلی برنامه‌های هفته هنر انقلاب متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرهنگ مجید علیپور، فرمانده ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز نیز اظهار داشت: نورافشانی و بانگ الله‌اکبر در شب میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در امامزاده سید ذوالفقار(ع) به همت حوزه مقاومت بسیج 2 کمیل یکی از این برنامه‌هاست.

فرمانده ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز از توزیع مواد غذایی و کارت هدیه ویژه 55 خانواده نیازمند تحت پوشش خیریه به ارزش 43میلیون تومان توسط پایگاه مقاومت شهید سجادیان مسجد شیشه‌گری شیراز به مناست نیمه شعبان در شیراز خبر داد.

"جشن بزرگ انتظار، یکم متفاومت از هرسال"، همراه با اجرای گروه سرود در محلات شهر شیراز در شب و روز نیمه شعبان به همت کانون فرهنگی مسجد رسول اعظم(ص) از دیگر برنامه‌هایی است که سرهنگ علیپور به آن اشاره کرد.

وی پرواز بادبادک‌ها در شب نیمه شعبان به همت پدرو مادرها و ثبت یک جمله برای امام زمان(عج) را از دیگر برنامه‌های جشن‌های نیمه شعبان این ناحیه عنوان کرد و گفت: این برنامه، به همت پایگاه خضرت ام‌البنین(س) حوزه حضرت نرجس(س) اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها