خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه:

نهادینه‌سازی عدالت مهم‌ترین وظیفه منتظران حضرت مهدی (عج) است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: نهادینه‌سازی عدالت مهم‌ترین وظیفه منتظران حضرت مهدی (عج) است و باید در این زمینه اهتمام ورزید.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۷۰
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام محمد رستمی امروز در دیدار با جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک گفت و اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنمی برای شناخت امام زمان (عج) و زمان مناسبی برای درک شرایط و ملزومات ظهور است که نباید از آن غفلت ورزید.

وی ادامه داد: کسانی که در مقابل حوادث تلخ و دشواری‌ها صبور هستند و دچار تردید و تزلزل نمی شوند، اهل بصیرت هستند، ولی با این همه لازم است که بینش و آگاهی خود را تقویت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: توکل به خداوند متعال در همه شرایط، مقابله با دشمنان دین اسلام، تلاش برای نهادینه‌سازی عدالت و ارزش‌های انسانی از مهم‌ترین وظیفه‌های منتظران ظهور به شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه آغاز سال 1400 را تبریک گفت و اظهار کرد: با توجه به هجمه بزرگ دشمنان در جلوگیری از پیشرفت کشور در زمینه تولید، رشد و شکوفایی و نظر به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، لازم است که امسال با احساس مسئولیت مضاعفی در شغل‌های خودمان ظاهر شویم.

رستمی اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید توجه خاص و ویژه به نامگذاری سال 1400 داشته باشند و در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزند.

انتهای پیام

ارسال نظرات